Brighton England

Hej! Såg att oliwia fått en fråga om min resa till england. Jag har haft fullt upp och en alldeles för liten lust till att blogga, men nu när jag har lite tid över kan jag berätta om den.
 
Jag har blivit erbjuden att bo en månad i brighton som ligger i england, genom skolan. Vi är 12 elever som åker, blandat från hotell och turism, samt restaurang och livsmedels-programmet. Jag åker alltså dit för att ha praktik i 4 veckor, vilket jag är så glad över. Kommer bo hos en värdfamilj under tiden jag är där tillsammans med en annan elev från skolan.
 
Har tänkt att göra ett bättre inlägg när jag kommer hem därifrån, eller kanske under tiden jag är där. Jag åker alltså imorgon och landar i sverige igen den 28 februari.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0