Vem är jag?

Hej alla ni som hittat hit! Hanna heter jag (som jag antar att ni redan vet) och bor i lilla Kristinehamn. Jag går i skola i Karlstad på tingvallagymnasiet, jag går linjen restaurang och livsmedel med inriktning bageri och konditori. Jag har även ett stort intresse för träning och därav har jag börjat baka hälsosamt. I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mina egna recept för det mesta, om det är taget från en annan blogg så kommer jag skriva det.

 

Tack världens bästa oliwia för den otroligt fina designen! Klicka in på hennes blogg för fler fina bilder.


Kommentarer
Postat av: Haani :)

Kommer följas med störta nöjet :)

2013-10-10 @ 23:32:28
Postat av: Kungen

Upp med ett bra recept som kan stillsamma mitt sötsug </333

2013-10-11 @ 16:40:44
URL: http://anderssonmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0