bloggplanering

Pust! Två och en halv timmes träning avklarad nu på fördmiddagen. En halvtimmes pw innan frukost, sen cyklade jag ner till gymmet för en timme styrka (mage och rygg stod på schemat) och sen en timme zumba. Är så värd en myskväll med massa gott ikväll tillsammans med mina favorittjejer. 
 
Har tänkt mig såhär inom bloggen. Nya recept kommer att komma upp onsdagar och lördagar, resten av dagarna kommer jag fylla ut med tips, min träning och lite annat smått och gott. Kommer antagligen bli ungefär ett inlägg per dag, eftersom jag har skola och därför inte så mycket tid. Den här veckan är dock ett undantag, recept fredag och söndag istället för lördag eftersom det är första inläggen. Så håll utkik imorgon efter ännu ett nytt recept!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur ser ditt träningsschema ut?? du är sjukt snygg!!

2013-10-12 @ 14:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0