svar om träning och mat

 Tack fina du! Under en dag brukar jag äta ungefär såhär:
Frukost: Fil med granola och bär, smörgås med keso och frön och te.
Mellanmål: En frukt.
Lunch: Vad som erbjuds i skolan, brukar bli kyckling med couscous och en massa sallad.
Mellanmål: Frukt.
Mellanmål: Kvarg med nötter, frön och bär.
Middag: Äter väldigt olika men t.ex. fisk, sötpotatis och sallad.
Vatten dricker jag regelbundet till alla måltider!
När jag kommer hem från skolan brukar jag slänga i mig mellis och sen cykla ner till gymmet, kör någon timme innan jag cyklar hem. Sen tar jag gärna en liten promenad innan jag går och lägger mig. Ibland kan det bli två timmars träning men då skippar jag promenaden!

Kommentarer
Postat av: love

du är grym kram

2013-11-14 @ 19:22:34
Postat av: Anonym

tränar du 7 ddgr i v?

2013-11-15 @ 15:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0