svar om mat i skolan

Hej! Vi har en väldigt bra matsal med tanke på att vi har restaurang och kafé, så vi får ofta couscous eller liknande. Jag äter kolhydrater, bara det att jag föredrar långsamma framför snabba. Jag äter alltid i skolan, men ibland kanske jag bara tar kött och sallad och när jag är sugen på pasta så tar jag det. I bageriet måste vi ibland smaka av det vi bakar så det gör jag givetvis, jag måste ju veta vad jag bakar! Gräddsåser äter jag nästan jämt. Tar aldrig särskilt mycket sås till maten så jag äter alla möjliga såser! Äter gräddsåser och dylikt hemma också, men ibland gör jag kalla såser på kvarg :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gör du om din mamma lagar lasagne ex? Eller fiskgratäng ex? Äter du inget då? Hur lång är du och vad väger du? Kram

2013-11-15 @ 16:42:02
Postat av: Anonym

Hej, tycker din svarta mössa är så sjukt snygg fast den är enkel, vart kan man få tag på en sån skulle vara tacksam för svar :)
Och din blogg är verkligen helt underbar, skulle det va för mycket begärt om du har en blogg som du kan lägga upp outfits och sånt för du är så sjukt fin och en sån underbar inspiration kram

2013-11-27 @ 19:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0