3 timmar

foto av mig
 
Detta satt så fint i min mage efter ett träningspass, älskar panerad fisk. För mig är det viktigt att äta regelbundet, om man tränar ordentligt ska man äta ordentligt. Var tredje timme sägs det att man ska äta för att hålla magen igång, annars blir magen lätt sur och morrar åt dig. Jag äter alltid var tredje eller varannan timme.
Brukar se ut såhär:
Stor frukost
Mellanmål, oftast frukt 
Lunch
Mellanmål (antingen en stor mellis eller två små)
Kvällsmat
 
Äter alltså 5-6 gånger om dagen och min mage klagar i princip aldrig plus att jag känner mig pigg och fräsh hela dagen, om jag inte sovit dåligt förstås. En annan sak som jag nämnt tidigare som är viktigt är att äta efter träning! Tänk på dina muskler, dom bygger hellre upp sig än bryts ner.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar din blogg!! Kan du skriva ex vad du äter o tränar under en vanlig dag? Kram

2013-11-13 @ 13:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0